Gaat Go Ahead zich herpakken tegen FC Eindhoven ?

Vrijdagavond wacht een nieuwe kans om het seizoen een minder afzichtelijk begin te geven. Na alle beloftes, en dan hebben we het echt niet gelijk over uitgesproken kampioensambities, is het seizoen tot nu toe wel heel teleurstellend. Tegen WIllem 2 en Volendam werd er een helftje goed gevoetbald, andere wedstrijden gaven totaal geen aanleiding om te denken dat we richting de top 5 gaan. Gelukkig is het seizoen nog lang.

Wie had verwacht dat er koppen zouden rollen na de wanvertoning van afgelopen vrijdag komt bedrogen uit. Alleen Tcho Tcho zal plaats maken voor Houtkoop, dit heeft echter te maken met de fysieke gesteldheid van Tcho Tcho. Hij is ziek. Vanwege de (kwalitatief) smalle selectie heeft Gall ook weinig opties om het elftal om te zetten. Schuurman zal naar verwachting volgende week weer aansluiten bij de groep. (Vermoedelijke) opstelling Go Ahead: van der Vlag, Karami, Bus, Heerkens, Jansen; Kromkamp, Janota, van den Ouweland; Antonia, Kolder, Houtkoop.

FC Eindhoven is het seizoen zeer goed begonnen. Ooit was het sportief zowat de meest kansloze club uit de eerste divisie, nu staan ze bovenaan. Ook vorig jaar deden ze af en toe al goed mee. Moeilijk genoeg dus, des te meer de kans voor Go Ahead om het weer enigzins goed te maken met de supporters, die gemotiveerde en geconcentreerde voetballers verdienen en niet die slappe, ongeinspireerde zooi van afgelopen vrijdag.

73 gedachten over “Gaat Go Ahead zich herpakken tegen FC Eindhoven ?

  1. FC Eindhoven, dat is toch die club waar we vroeger om moesten lachen ?
    Dat is toch die club waar we een paar jaar terug wel even zouden winnen op weg naar de periodetitel ?
    FC Eindhoven, dat is toch die club waar zelfs Post tegen kon scoren ?
    Dat is toch ook die club met een begroting waar wij om lachen ?
    En die keeper die domme truukjes doet ?

    Ja, dat FC Eindhoven is het. Die club waar we vrijdag met angst heen gaan en van hopen te winnen. Maar met een gelijkspel moeten we al heel tevreden zijn, ben ik bang. Is FC Eindhoven nou zo efficient of zijn wij nou zo inefficient ? Zoveel meer middelen, zo veel minder resultaat.

  2. Oh, en welkom terug iedereen en allemaal. Speciale groetjes aan Schoutenweg. Ik hoop nog steeds een meet-and-greet met hem te veroveren. Site loopt prima op mijn pc en de foto’s maken me blij.

  3. ps kalisikepse leuk je gisteren even gesproken, kom je nog wel; weer een keer tegen daar..

    je mag blij zijn als je vrijdag een puntje meeneemt daar…

    heb er verder weinig over te zeggen..
    alleen dat het tot op heden dat ik het een triest seizoen vind,

    positief is dan wel weer dat het seizoen nog lang is, dus er is nog van alles mogelijk…

    we wachten af..

  4. Gvd wat een gezeik, zijn we hier al blij met een punt niet te geloven…………………………… Vrijdag niks meer dan 3 punten, zekers zijn met 3 man aanwezig dinsdag. Hullie, vakkie 5 en de jongens, gok gewoon op een kleine 3000 man en het zelfde als vorig jaar weinig publiek tijdens de 1e bekerwedstrijd thuis en een geinige sfeer. Dus geen punt vrijdag maar 3 PUNTEN, NIKS MEER EN NIKS MINDER. Tot dinsdag allen

  5. Helemaal mee eens met de jongens, vrijdag gewoon drie punt en je bent weer back in business, back were we belong. Als we gewoon ons eigen spel gaan spelen en niet gaan aanpassen aan Eindhoven zie ik het wel goed komen. Ik zit op een wedstrijd te wachten waar ze een hele lange tijd voluit gaan en niet alleen maar 1 helft. Conditioneel moet het toch op orde zijn denk ik. we zullen het gaan beleven aanstaande vrijdag.

  6. Oprollen die hap, we hebben het over de plaatselijke FC, niet over PSV godverredomme.

  7. Open brief aan de selectie;
    Met alle respect van de wereld wil ik jullie niet dwingen(want wie ben ik om dat te doen!!!) om te winnen vrijdagavond in eindhoven,maar ik vraag wel aan jullie om alles te geven,zo sterk mogelijk te voetballen en je professioneel op te stellen,om GAE Deventer zo gauw mogelijk daar te brengen waar het hoort,nl de top in de jupiler om dan snel de stap te maken naar de bijna ‘utopische’ eredivisie.Wij willen graag resultaat zien,we willen graag punten zien,tegenwoordig mag het ook zonder ‘sexyvoetbal'(kutopmerking van gullit ooit..),vandaag de dag zijn wij al blij als wij in een uitwedstrijd een puntje scoren(het altijd clicheachtige opmerking komt dan weer voorbij,;”vooraf had ik voor een punt getekend hoor” fok it !!, waar is de tijd gebleven om te laten zien dat wij ook buitenshuis de baas zijn!!!),foute instelling dus.Kijk als een tegenstander gewoon kwalitatief beter is,houdt het op,dan gaat factor geluk een rol spelen,maar buiten willem2 (1ehelft dan) vond ik ons steeds sterker dan de tegenstander,dus het kan wel.Ik weet ook wel dat jullie,de voetballers passanten zijn en voor het geld voetballen,maar vergeet niet dat je in een RoodGeel shirt met een Trotse Adelaar voetbalt en dat je dus voor een grote gemeenschap voetbalt,die soms meer van hunnie clubje houden dan wat dan ook ter wereld,als jullie, de voetballers met die prachtbaan(laten we eerlijk zijn,je hobby als werk,en als je het een beetje goed doet,ken je nog buitensporig verdienen ook!!)soms zo laveloos en angstig over het veld lopen,geen vertrouwen uitstralen,komt dat niet goed over bij ons,wij willen bloed,zweet en tranen zien,wij willen de mouwen opgestroopd zien,wij willen zien dat GAE 1 de grassprietjes opvreten,wij willen zien dat het (jammerlijk) lichtrode kleur van ons tenue,helemaal donker is geworden van ut zweet,wij willen zien dat onze spelers met de borst vooruit lopen,wat wij willen zien ,is de passie wat wij ,de supporters ook laten zien,week in ,week uit,wind,regen,sneeuw,voga overleggen,burgemeesterbeperkingen,combi’s trotserend trekken wij naar de wedstrijden.Natuurlijk wordt er gemord,trek je er niets van aan,want 5 minuten later juicht en scandeert de zelfde supporter weer voor jou,zolang wij zien dat jullie alles geven is het ook jullie vergeven.As vrijdagavond zijn wij weer present in eindhoven,weer zal ik mijn best doen jullie zo goed mogelijk naar voren te schreeuwen.Ik weet dat jullie ook de GAE sites bezoeken,probeer er ook je motivatie uit te halen door te lezen wat wij vinden,wat wij beleven..GAE Deventer is meer dan een club..Besef dat eens met zn allen..Meer vraag ik niet voor vrijdag en de toekomst…
    Ondanks alles,tog weer ruim 4000 seizoenskaarten aan de man,5000 supporters gemiddeld in de Horst,waar in jup.l is er zo’n trouwe aanhangersschare als in Deventer.
    Proud to be one of them…
    Forza GAE DEVENTER
    EA71

  8. @Sander GAE,
    Ik schat eindhoven momenteel hoger in dan psv..hahaha
    Maar tog hebbie wel gelijk..
    Forza GAE DEVENTER
    EA71

  9. Wat een positivisme….. Heeft iedereen gezien hoe we tegen Volendam liepen te ballen??? Wie is de spelbepaler in het veld?? Ik heb hem niet gezien? Kromkamp? Wie dat moge zijn? Laten we eerlijk zijn: Dit elftal is nog lang geen team!!! Hopen op het beste!!!

  10. Henkes,in volendam hadden wij de eerste helft met 1-4 voor moeten staan,we kregen 4 100% kansen,maar ja ,als je ze niet afmaakt dan win je niet en dan ga je ondanks 2x op voorsprong te zijn gekomen ook nog eens verkrampd achetruit voetballen,dan vraag je dus om problemen,dit zag je ook terug in de wedstrijd tegen veendam,en een beetje tegen helmond sport,alleen de 1e helft tegen willem 2 werden wij compleet weggespeeld ,voor de rest niet,en ben alle wedstrijden geweest en met alle respect heb wel een bietje verstand van het spelletje. Dus de hoop is er zekersweten,maar het moet eruit komen,en natuurlijk missen wij een goede spelbepaler,en nog een goede verdediger. En idd,ben het met jou eens,Kromkamp is geen middenvelder,en helemaal geen spelbepaler ,Kromkamp moet je in de verdediging zetten,vind hem te houterig voor het middenveld.
    Maar winnen in ehv en later ook tegen mvv ziet de wereld er weer heel anders uit,want laten we ook wel wezen,met een beetje meer geluk hadden we al 11 punten…
    Forza GAE DEVENTER
    EA71

  11. Vriend, je hebt het weer mooi verwoord.. respect wederom..

    Hoop dat de selectie het leest en er kracht en moed uit haalt..

    Succes en veel plezier vrijdag..

  12. jongens je kan wel gaan roepen hier, van niks anders dan 3 punt… dat lijkt niks anders dan logische dat je elke wed. 3 punt wil..

    maar je moet wel realistische blijven, want zo als wij de laatste weken lopen te ballen, mag je aankomende vrij. gewoon blij zijn als je een punt pakt..

    (persoonlijk denk ik dat we daar gewoon verliezen)

    snap het niet de eerste wed. die ik zag van het seizoen was tegen mallorca was het toch..ik zag pressie bij balverlies.. loopacties zonder bal, de achterlijn werd meerdere malen gehaald. na die wed. dacht ik bij me zelf..

    dit word een mooi jaar, top 3 zit er zeker in..

    we zijn een aantal wed. onderweg ..en zie totaal niks terug van wat ik in die wed. gezien heb.zie een ploeg die zoekende is, en niet goed weet hoe en wat. straalt geen zelfvertrouwen uit, zit geen overtuiging in onze ploeg..

    na mijn mening mag je nogmaals blij zijn al;s je dit weekend een punt pakt want heb even het progamma bekeken voor de aankomende weken..

    eindhoven uit
    mvv thuis
    oss uit cambuur thuis
    sparta uit..

    ik zie ons nog niet zo 1 2 3 de top 5 binnen lopen… maar goed ik hoop dat ik natuurlijk groot ongelijk heb..

    we gaan altijd voor de 3 punt dat lijkt me niet meer dan logische.. maar blijf wel realistische jongens, om terleurstellingen te voorkomen..

    soms hoe moeilijk het ook is moet je gewoon even je rood gele bril kunnen afzetten…

    millionarios eagles para siempre

  13. We moeten niet blij zijn met een puntje, de spelers moeten niet denken van “ach een puntje is genoeg” , we moeten er vol voor gaan en zeiken als er geen drie punten komen. Dat neemt niet weg dat ik het met bogota eens ben dat we niet meer moeten verwachten dan een puntje, tegelijkertijd eis ik wel meer. Je kan iets anders eisen dan verwachten, dat is niet zo tegenstrijdig als het klinkt. Dat ik, en sommige anderen, slechts een puntje verwachten is al triest genoeg.

  14. Kijk, iedere JL ploeg wint in een seizoen wel eens 3 of 4 keer achter elkaar. Gebeurt dat in het begin sta je bovenaan zoals de plaatselijke FC uit Eindhoven. Maar betekent nog niet dat je dan kampioen wordt. GAE heeft gewoon een aardige ploeg die bovenin mee moet draaien, kampioen worden is een ander verhaal. Komt ook een beetje geluk bij kijken, zie RKC. Afgelopen vrijdag klopte er natuurlijk geen kloten van, maar met een paar aanpassingen kan het wel eens zomaar gaan lopen. Kromkamp naar achteren, Bus (jawel) naar de bank, Schuurman controlerend op het middenveld. Als Antonia dan ook meer lef toont, komt het helemaal goed. Vul maar in die toto, 0-2 !

  15. Vol voor de winst gaan, we hebben al veel te veel punten verspeeld!

  16. Wil niet te optimistisch zijn:

    wordt 3 – 0 voor Eindhoven

  17. Inderdaad nu eens een wedstrijd vol gas. En niet dat gekloot na een tegenslag. Met alle respect voor Eindhoven hoor, maar daar moeten wij gewoon van kunnen winnen!!! En a.s dinsdag helemaal met veel supporters in de Horst. We moeten de boys naar een overwinning schreeuwen.
    Come on Eaglesssss

  18. Gezien de stand is er nog niets aan de hand. De huidige achterstand is zo in te lopen. Gezien het voetbal wat de mannen tot nu toe laten zien… Pffff dan maak ik me wel zorgen.
    Eindhoven heeft met Koc, Lucius, en van Boekel een paar goede spelers die het Go Ahead flink lastig kunnen maken. Daarnaast lijkt Eindhoven met die Faber een prima trainer te hebben.
    GAE moet voor winst gaan, maar ik zie het zelf niet zo éen twee gebeuren.

  19. idd.. Kromkamp naar achter.. wie er uitgaat maakt me niet zoveel uit.. Bus draait alles behalve goed en Heerkens is opbouwend redelijk maar verdedigend ondermaats..

    Schuurman controlerend op het middenveld en onze Finse aanwinst ( als hij helemaal fit is) samen met Kolder in de spits.. tenzij die Houtkoop ineens goed gaat voetballen.. hij heeft wel wat goed te maken na zijn domme rode kaart.. dan gaan we gewoon voor 4-3-3..

  20. Ik raad iedereen aan even naar de statistieken op ga-eagles.nl te gaan en dan te kijken bij de onderlinge duels met FC Eindhoven,. Je zult schrikken van het aantal punten dat we tegen ze hebben laten liggen de afgelopen jaren.

  21. Ik heb even in de glazen bol van mijn buurvrouw gekeken……….

    Eindhoven – GA Eagles… Ruststand… 1-1

    Eindhoven – GA Eagles… Eindstand… 2-3

    Doelpuntenmakers kon ik niet lezen, er zat een lelijke barst in die bol wat dat verhinderde…..

    @Bogota… Was idd chill om je gesproken te hebben kerel. Ik had een Bogota Colombia nooit achter jou gezocht trouwens, je komt al wel wat langer int cafetje.. vandaar. Hehehehehe wat was t barpersoneel bezope de afgelope x onnie… hahahahahahahahaha

  22. Ik wilde vanavond onze club steunen vanuit het uitvak, maar kon helaas geen metgezellen vinden, ik zal dus weer gekluisterd aan de radio zitten! Ik ohoop een 1-2! Graag 0-2 voorsprong!

  23. Ik wilde onze club vanuit het uitvak gaan steunen, maar helaas kon ik geen metgezellen vinden.. Ik zal dus weer aan de radio gekluisterd zitten! Ik ga uit van een 1-2 overwinning. COME ON EAGLES!

  24. als ze nou de punten niet pakken dan word dit jaar een regelrechte ramp voor ons deventer rood geel en amen zeggen is ook niet altijd aan de orde zou zeggen geen punten is aktie aktie aktieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  25. Heeeeeuh!!!
    Vind het mooi dat er al mensen de boel aan het opfokken zijn. Actie! Actie! Actie!

  26. En zo is het boze boris Het voetbal is niks de zogenaamde begeleiders spelen voor eigen rechter met hun stadionverboden etc etc En wat doen wij als suporters alleen maar komt wel komt wel dat roepen we al jaren mensen die er wat aan willen doen worden buiten het hek gezet Zodat alleen de makke lammetjes overblijven Moeten we nu weer een jaar tegen klotevoetbal aankijken ook ik hoop dat een rijke oliesjeik dit mooie stadion ziet en eens stadionveboden aan de bobo,s geven die zich misdragen En het roodgele gevoel weer terug llaat keren in deventer

  27. @ red on

    We hebben de afgelopen jaren niks laten zien………………….., hulde voor je mening. Dus ik zeg ook actie leg me spandoek alvast klaar, ben blij dat ik morgen naar sesamstraat weer lekker naar bed mag pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Tot dinsdag voetbal vrinden en voor de mensen die morgen naar lampjesstad gaan schreeuw onze jongens naar de 1e 3 punten in een uitwedstrijd.

  28. hoezo hulde voor je mening je kan zien dat je zo,n meeloper bent waar sta je nu? hoe voetbal je nu? nou vertel me dat eens wat ga je zeggen als ze vandaag weer verliezen ?aaaaaaaaaaaah komt wel totdat we in de topklassen voetballen of we hebbn geen centen meer van reclame inkomsten etc etc gaan we naar de verdoemenis zonder schuld
    ben je dan blij !!!! we moeten laten zien dat we slecht voetbal niet meer pikken wij zorgen voor de sfeer wij zorgen voor de inkomsten mogen we er dan wat voor weer zien ik wil vecht voetbal zien dat zijn ze aan ons suporters verplicht willen ze dat niet moeten ze gewoon oprotten en niet onze centen uit de club trekken

  29. @red

    mss is het handig om een wat begrijpelijker taal te hanteren.
    daarbij zijn je uitspraken volslagen kansloos.
    dat gezeik over topklasse en financieel beleid…..stoere praat maar als je gvd
    nog niet eens in staat bent om fatsoenlijk nederlands te gebruiken, hou dan al helemaal op met kritiek op het financieel beleid.

  30. Come on you Red Yellow punk of boys!!!! Make us Proud!!!!!

  31. en supporters is met dubbel p..

    Overigens snap ik zijn frustratie wel een beetje..

  32. Jongens, laten we hier niet de moraalridder uit gaan hangen. Als we de komende twee wedstrijden verliezen schreeuwen we allemaal wat red nu aan het schreeuwen is. Dus laten we nu niet de oude wijze supporter uit gaan hangen die het allemaal al gezien heeft want die attitude brengt ons echt nergens. Je hoeft het niet met red eens te zijn maar zijn frustraties zijn heel begrijpelijk en er is een reële kans dat we over een week allemaal die frustraties hebben.

  33. jongens het is heel simpel..

    win je vandaag dan blijft het rustig en sluit je weer aan..

    verlies je vandaag dan sta je gewoon als het even tegen zit 14 a 15e
    en is na mijn mening de 1e crisis van het seizoen al weer geboren..

    er zijn er 12 a 13 die daar voor kunnen gaan zorgen..
    je kan er lang over lullen, maar zo is het gewoon..

    @kalisikepse ja die hadden al wel een paar sapjes gehad jajaja

    tres puntos esta noche..

  34. Heb zelf goede herinneringen aan uitwedstrijden tegen FC Eindhoven. Maar heb GAE er nooit zien winnen. Denk dat het dit jaar wel gebeurd. Eindhoven is misschien toch wat overrated.

  35. Zo dalijk naar ehv met een groepje,heb net ook op onze Trots gegokt voor de toto,het moet er eens uitkomen dat GAE een goede resultaat neerzet,daarvoor is deze selectie talentvol genoeg.
    Hoop voor ons allen dat we de 3 punten mee zullen nemen uit ehv..
    Waar ook ter wereld je bent steun je club…
    Forza GAE DEVENTER
    EA71

  36. We gaan verdomme gewoon met 1-3 winnen vanavond. Xander Houtkoop gaat onze man worden!

  37. Ik heb er alle vertrouwen in dat we vanavond de schade kunnen beperken tot 3-0.
    Komop tan!

  38. Ik durf wel iets te voorspellen. Als we vanavond winnen zal iedereen het ermee eens zijn dat het lek boven is en we de gang naar boven toe hebben ingezet. Als we verliezen zal menigeen spreken van een crisis, sommigen zullen nog wel positief blijven en pas van die crisis gaan spreken als er dinsdag ook verloren wordt van Helmond. Wacht, ik ben nu bogota aan het herhalen, maar hij heeft dus wel gelijk. De kans dat we vanavond en dinsdag winnen is even groot en hang even veel af van geluk dan wel pech als de kans dat we beide keren zullen verliezen. Echter zal bij de ene uitkomst alles anders zijn dan bij de andere. Wat er ook gebeurd en hoe er ook gereageerd gaat worden, het heeft bijna geen rationele basis en de reacties zullen voorspelbaar zijn. En dat allemaal dankzij het onvoorspelbare voetbalspel. Ik houd ervan.

    ps: Als er maar geen gelijkspel volgt. Daar heb je niks aan, ik wil zeiken of juichen ! Het liefst het laaste natuurlijk.

  39. Hehehehehe….. Ik sluit me aan bij Knutteldorf, er zit wel een mooie kern van waarheid in…

  40. @bvho ziet er netjes uit deze nieuwe site. Had hem nog niet eerder “ontdekt”. Maar mijn complimenten.
    Hopelijk kan ik ons team en medesupporters vanav ook complimenteren met een mooi en goed resultaat.

    Iemand miss nog een streampie of iets dergelijks??

  41. Trouwens, iedereen discuseert over Kromkamp dat die naar achteren moet. Dat had ik voor dat het seizoen begon al gezegd. Maar dat alleen als Schuurman fit is. Maar verder basta we moeten het doen met de keuzes die de trainer maakt.

  42. Als we dan evt. zouden verliezen dan wel op een Eagles waardige manier. Volop strijd geleverd te hebben en dan door een betere ploeg van het veld gespeeld te worden. Voor de rest niks meer en niks minder zelf blijf ik positief. Komoppethan van het veld afpoetsen dat ehv en vol trots weer naar Deventer terug komen. we gaan het beleven zometeen.

  43. en toch is het een goed stukkie van Gall op de Eagles-site..

    Hij blijft transparant en stelt zich kwetsbaar op.. bovendien vershuilt hij zich niet achter de bekende clichés…

    Succes vanavond mannen, DT laat je nog wat van je horen vanuit de lichtstad?

  44. Gewoon voor de volle winst gaan.. Niet meer niet minder..

    Who the fuck is FC Eindhoven?!

    P.S, Bozen, de oude site is weer online maar de nieuwe lay out van Weblog is werkelijk om te huilen.. Ook al word de site niet direct gebruikt, de lay out is Bozen onwaardig! Misschien is een tip voor jullie om hier even naar te kijken?

  45. Mannen/vrouwen geloof me, we hebben 3 100% kansen gehad, niet normaal, we hebben zo’n 60% balbezit en zitten met een kleine 70 Eaglessupporters onze ploeg te steunen…
    Forza GAE DEVENTER
    EA71

  46. En helaas nog 0-0…
    We wachten af…
    Forza GAE DEVENTER
    EA71

  47. zo slecht doen ze het dus niet…..hopen dat ze nu als een heet vuurtje gaan vlammen!!!

    FORZA EAGLES DEVENTER!!! FORZA OBIKULU!!!

  48. ps: ik heb nog 1 actie-code over van de plus (2maand gratis eredivisie live volgend) wie o wie kan ik er gelukkig mee maken???? niet allemaal tegelijk he….

  49. GVD, GAE KOMOPTAN

    Moet Tarvajärvi ze d’r maar inschieten.

  50. als we deze wedstrijd verliezen (wat me eigenlijk ook niet zo gek lijkt , ondanks dat we beter zijn) heb ik er toch nog hoop in bla bla bla bla …….. GODVERDOMME WIJ WILLEN DOELPUNTEN ZIEN!!!! HEERKENS ERUIT GOOIEN!!! DAMN WAT EEN ROTTE APPEL IS DAT!!!

  51. laat ik heel netjes blijven..

    he vervelend dat we met 1-0 achterstaan..

    (het liefst gooi ik mijn tyfuslaptop dwars door de ramen naar buiten nu, godverdomme we spelen niet tegen psv, prutsers kom eens op man gewoon 3 punt zielig zootje bij elkaar.

    oe marc naar zich zelf kijkt(en meerdere)….dat is wat me heel erg intresseert eigenlijk…

    club op een geweldige wijze gezond gemaakt waarvoor hulde…

    maar daarna…komt er heeeeeeeeeeeel lang niks.. afgezien van het seizoen van 3 jaar geleden…

    en we zijn toch alweer dik een jaar of 7a 8 kerngezond (of zit ik er naast)

    ik heb al vast ene leuk liedje voor aankomende di..

    FINANCIEEL GEZOND OLLE OLLE FINACIEEL GEZOND OLLE OLEEE FINANCIEEL GEZOND FINANCIEEL GEZOND FINANCIEEL GEZOND OLLE OLLEEEEEEEEEEEEE

  52. Wat simpel verdedigen van heerkens waar de 1-0 uitvalt, had van de vlag toch moeten hebben die bal.

  53. Knullig verdedigen van Heerkens waar de 1-0 uitvalt, zie jupiler match centre

  54. kolder eruit gooien en nooit meer laten voetballen….gooi tarvajervi er maar in…..

    ps bogota…..dat is toevallig een gepast liedje….en ik noem dat de eerste nummer 1 actie!!!!

    FORZA EAGLES DEVENTER!!! FORZA OBIKULU!!!

  55. Terug laten lopen gvd stelletje lapzwanzen, gvd vechten voor je club! !

  56. @AUGUST….

    en dan terug laten lopen in polonaise….ze moeten zich zo diep schamen dat ze eigenlijk nooit meer een goal tegen willen krijgen!!!!

  57. ps had ik al vermeld dat we financieel gezond zijn………

  58. maar ja….wij hebben geen punten…wij hebben geen punten vandaag…..wij hebben centjes hele mooie…..helaas geen enkele rooie….maar ja wij hebben geen punten….wij hebben geen punten vandaag!!!

    dinsdag wordt het tijd voor liederen/protesten!!!!

  59. ik feliciteer hier iedereen met de gedeelt 15e plek op dit moment…

    een fijne avond allen nog…

    stelletje dooie kikkers bah…

  60. Het was al gezegd: Het is geen team en gaat dat ook niet worden met deze “top” spelers. Laten we ons niets wijs maken: Er zit niet veel in ondanks dat er gezegd wordt dat we “goede”spelers hebben. Kromkamp, Schuurman… Maak je geen illusie en houdt jezelf niet vor de gek. Je kunt positief blijven denken tot je een ons weegt maar daar door gaat onze Eagles echt niet beter door voetballen. What you see is what you get!!!! Niets meer en niets minder. Helaas.

  61. @henkes….

    en wat stel jij voor dan?
    of wilde je ook gewoon ff je gal spuwen?

    dit mag toch wel een eye-opener van jewelste zijn !!!!

    Heeelll fyn weekend iedereen

    gvd

  62. he blitzkrieg ben je nu blij jippie hoera hoera en ik schrijf zoals ik denk in ieder ander land of club zouden ze nu hun spelers laten weten dat ze het zat zijn maar wij deventernaren nee we gooien ff de rode loper uit en hopen dan maar weer dat ze dinsdag zin hebben om te voetballen als je je naam eer aan wilt doen gooi er dan maar eens een blitz uit in de reten van voetballers dat ze nu moeten gaan beseffen dat we 15 staan en we het slappe gebeuren niet meer pikken

  63. jippie we gooien ff de rooie loper uit en hopen maar weer of ze dinsdag een stukje willen hardlopen

  64. Heb het nog nooit zo vroeg in het seizoen gezegd maar: ‘Dit seizoen is voorbij mannen.’
    Hopen dat we niet degraderen en maar weer snel focussen op een kampioenschap in 2013.

  65. Werkelijk ongelofelijk!!

    Wat is de oorzaak: verkeerde mentaliteit, geel klik met de trainer, oudere spelers kunnen niet beter, jongere spelers met te weinig talent, geen/slechte scouting ?????

    Dinsdag wederom een 2-je en dan is het helemaal duidelijk!

  66. wat een kut, kut, kutmentaliteit die spelers pfff krijg er tieten en een kutje van

  67. @ red

    Voordat je weer schuimbekkend achter je russische toetsenbord kruipt:
    NEE…. ik ben niet blij…. domme opmerking ook trouwens…. rode loper etc blaat blaat
    Je schrijft maar wat je wilt kerel….. Ik zie het anders…so be it….
    Mss dat ik straks wel een taart van 6 punten ga halen, lekker bij de koffie !?

    Nee ik baal hier ook van, maar wat is er werkelijk aan te doen??? Heb jij een oplossing?

    En vwb mijn naam eer aan doen…..DAT heb ik vroeger genoeg gedaan…… die tijd heb ik gehad…..

Plaats een reactie